مقالات پزشکی

مقالات پزشکی

مقالات پزشکی

مقالات پزشکی

آتش در ساختمان ۴ طبقه در خیابان آزادی

آتش در ساختمان ۴ طبقه در خیابان آزادی


آتش در ساختمان ۴ طبقه در خیابان آزادی










استفاده غیر اصولی از محل جانمایی آسانسور، راهروهای ساختمان ۴ طبقه را در خیابان آزادی به آتش کشید.









امروز در پی اطلاع رسانی همسایگان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر شعله وری منزل مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۵۲ و ۴۰ را به خیابان آزادی، خیابان اوستا، جنب پارک اوستا اعزام کرد.

منصور زارع(افسر آماده منطقه یک عملیات) که همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در پی این آتش سوزی دود و شعله زیادی از پنجره راهروهای این ساختمان ۴ طبقه به بیرون زبانه می کشید.

وی افزود: آتش نشانان پس از بررسی محل آتش سوزی، کانون آن را که محل قرار گرفتن آسانسور در طبقات بود و از آن به عنوان انباری استفاده می شد یافتند و شعله های آتش را که از طبقه منفی یک آغاز و تا طبقه چهارم و حتی نیم طبقه پشت بام سرایت کرده بود به محاصره خود درآوردند.

زارع خاطرنشان کرد: آتش نشانان بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول اقدام به انتقال ساکنان ساختمان به مکان امن کرده و گروه دوم نیز با استفاده از تجهیزات تنفسی و آبرسان موفق شدند در کوتاه ترین زمان ممکن آتش را مهار و خاموش کنند و از سرایت آتش سوزی به قسمت های دیگر ساختمان جلوگیری کرده و به نگرانی اهالی ساختمان پایان دادند.

افسر آماده منطقه یک عملیات یاد آور شد: این حادثه مصدومیت ۳ نفر از ساکنان ساختمان را در پی داشت که آتش نشانان آنان را به امدادگران اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

گفتنی است، در این حادثه به علت کاربری نادرست از اتاقک آسانسور، خسارت سنگین مالی بر جای ماند و همچنین علت آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد