مقالات پزشکی

مقالات پزشکی

مقالات پزشکی

مقالات پزشکی

آمیزش جنسی 4

 آمیزش نوع پنجم:این نوع آمیزش رو پهلو به پهلو از پشت می گن.در این روش زن به پهلو دراز کشیده و مرد نیز پشت اون دراز کشیده و عمل دخول رو انجام می ده .
در این روش قسمت ها ی پشت زن شامل پشت و کمر ، باسن و قسمتهایی از پشت پا با بدن مرد تماس داره و تحریک می شن.مرد در موارد تکمیلی روش، باید گردن و لاله گوش

زن رو ببوسد یا بلیسد ولی در مورد لاله گوش معمولا استفاده از دندون پیشنهاد می شه و اصطلاحا باید اون رو گاز گاز کرد. البته بدور از خشونت.
با دست آزاد هم ماساژ سینه خانم کارساز می باشد و البته زن نیز با دست آزاد خود می بایست باسن و ران مرد رو نوازش کند
میزان لذت جنسی در این روش 50 به 50 به سود طرفین می باشد.

آمیزش نوع ششم:این روش رو می شه به نوعی ادامه روش چهارم دونست که اون مضراتی که برای مرد در روش چهارم گفته شد در این روش منتفی شده است.

نحوه عمل به این صورت می باشد که زن روی مرد قرار می گیرد بر عکس روش اول.پس از اینکه زن آلت مرد رو به داخل مهبل هدایت کرد روی مرد دراز می کشه و عمل رفت و آمد آلت داخل مهبل رو انجام می ده.در این روش از اونجاییکه مرد امکان تحرک کمتری داره وظیفه زن سنگین تر می باشد و باید با بوسیدن مرد و ماساژ سینه ،مرد رو تحریک نماید.این روش چون کل عمل جنسی در اختیار و کنترل خانم می باشد بیشتر مورد استقبال خانم ها قرار می گیره خصوصا اگر در اوج آمادگی جنسی باشند .

در این روش مرد برای اینکه خانم لذت بیشتری برد می تونه با دست هر دو سینه زن رو ماساژ بده و یا در مواقعی که سینه های زن به صورتش نزدیکه ،نوک سینه ها رو میک بزنه که برا ی خانم ها بسیار لذت بخش می باشد

میزان لذت جنسی در این روش 80 به 20 به نفع خانم ها می باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد