مقالات پزشکی

مقالات پزشکی

مقالات پزشکی

مقالات پزشکی

آمیزش جنسی 3

 آمیزش نوع سوم :دراین نوع آمیزش، بدن مرد و زن کمترین تماس رو با هم دارند یعنی تقریبا حس لامسه لذتی نمی برد.
این روش رو معمولا برای ایجاد تنوع یا رفع خستگی بدنی در حین سکس پیشنهاد می کنند.در این نوع آمیزش زانوها و کف دستان زن روی زمین قرار می گیرد و دستها بصورت ستون شده و وزن بدن روی دستها و زانوها تقسیم می شود.مرد در پشت زن قرار گرفته و عمل دخول رو انجام می دهد.این روش چنانچه روی تخت انجام می شود بهتر است که زن در لبه های تخت قرار گیرد و مرد بصورت ایستاده دخول رو انجام دهد تا امکان تحرک بیشتری داشته باشد.برا ی اینکه زن لذت بیشتری ببرد پیشنهاد می شود که مرد در حین آمیزش با یک دست قسمتهای بالایی مهبل رو به آرامی ماساژ دهد. میزان لذت جنسی در این وضعیت 60 به 40 به نفع مرد می باشد.
آمیزش نوع چهارم: این روش ،روشی می باشد که خانم ها از اون استقبال بیشتری می کنند. در این روش مرد دراز کشیده و زن طوری روی آلت مرد می نشیند که عمل دخول انجام شود بدن زن نسبت به مرد زاویه 90 درجه می گیرد .در این نوع آمیزش خانم ها آزادی عمل بیشتری دارند و عمل حرکت آلت در مهبل رو در کنترل خود دارند از طرفی چون زاویه مناسبی دارند این احساس رو دارند که همه آلت مرد بطور کامل داخل مهبل جای گرفته است.

ولی این روش اگر به دلیل هیجانات حاصل از سکس به آرامی انجام نشود و زن تمام وزن خود را روی بدن مرد متمرکز کند، باعث پاره شدن مویرگ های موجود در قسمت های پایینی آلت و مثانه می شود که در دراز مدت برای مرد مشکل ساز می شود.

در این روش نیز، مرد می تواند برای ایجاد لذت بیشتر در خانم، سینه ها و قسمت های بالای مهبل رو به آرامی ماساژ دهد.

لذت جنسی در این روش 60 به 40به سود خانم می باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد