دارویی که مردان را دچار ناتوانی جنسی می کند - مقالات پزشکی
X
تبلیغات
رایتل

دارویی که مردان را دچار ناتوانی جنسی می کند

دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

دارویی که مردان را دچار ناتوانی جنسی می کند

 

دبیر انجمن متخصصین پوست ایران تاکید کرد:«عوارض مصرف داروی فیناستراید که در درمان طاسی مردانه تجویز می شود موقتی بوده و با قطع مصرف دارو مشکلات بوجود آمده برطرف می شود.»

دکتر محمد گلشنی گفت:«طاسی مردانه نوعی از ریزش مو در مردان است که برای درمان آن داروی فیناستراید استفاده می شود و عوارضی موقتی دارد و مصرف کنندگان این دارو نبایستی نگران مصرف آن باشند.»
این متخصص پوست و مو ادامه داد:«از جمله عوارض این دارو کاهش اسپرم در مردان و کاهش میل جنسی و ناتوانی جنسی بوده و در هر ۱۰۰ نفر یک نفر ممکن است دچار آن شود اما تاکید می شود که با تمام شدن دوره درمان با این دارو و بلافاصله با قطع مصرف این دارو مشکلات بوجود آمده در مردان برطرف می شود.
مصرف این دارو در زنانی که دچار طاسی تیپ مردانه شده اند نیز با عوارضی همچون دردناک شدن و بزرگ شدن سینه ها همراه است.»
وی افزود:«تاکنون موردی در خصوص اثرات سوء این دارو بر پوست و یا موی مصرف کنندگان آن گزارش نشده است.»

del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo