مقالات پزشکی

مقالات پزشکی

مقالات پزشکی

مقالات پزشکی

اعدام سه تن از عوامل گروهک تروریستی ریگی در زاهدان

اعدام سه تن از عوامل گروهک تروریستی ریگی در زاهدان


اعدام سه تن از عوامل گروهک تروریستی ریگی در زاهدان










سه تن از عوامل گروهک تروریستی ریگی که در حادثه تروریستی تاسوعای چابهار در ارتباط بودند به دار مجازات آویخته شدند.









سه تن از عوامل گروهک تروریستی ریگی که در حادثه تروریستی تاسوعای چابهار در ارتباط بودند به دار مجازات آویخته شدند.

دادگستری استان سیستان و بلوچستان در بیانیه ای اعلام کرد: «مردم عزیز استان سیستان وبلوچستان، همانگونه که می دانید خطه قهرمان پرور سیستان وبلوچستان از دیرباز مورد طمع دشمنان قسم خورده نظام اسلامی بوده است. سر سپردگان مزدور استکبار جهانی قصد داشتند و دارند با ایجاد اختلاف قومی و مذهبی، اهداف پلید خود را محقق سازند غافل از اینکه مردم مسلمان در این استان، اعم از شیعه وسنی، فارس و بلوچ در طول تاریخ با حفظ وحدت و یکپارچگی خود و زندگی مسالمت آمیز دشمن را در تعرض به جان و مال و ناموس و اعتقادات این مردم ناکام گذاشته و ناامید کرده اند به ویژه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و استقرار نظام جمهوری اسلامی، مردم شیعه وسنی وعشایر غیور استان در دفاع از آرمانهای مقدس آن کوچکترین تردیدی بخود راه نداده وخون هزاران تن از پاک ترین فرزندان خود را پای نهال انقلاب اهداء نموده اند.

در سالهای اخیر که عده قلیلی مزدور اجانب در صدد برآمده اند با انجام اقدامات تروریستی آن هم در قبیح ترین شکل آن که همانا هتک حرمت مسجد و جمعه وجماعت و قرآن ومنبر ومحراب وبه شهادت رساندن مؤمنان موحد در حال راز و نیاز با پروردگار عالم می باشد، وحدت ویکپارچگی مردم را بهم بزنند. بحمدالله هر بار با حضور مؤثر مردم حزب اللهی در صحنه مشت محکمی به دهان آنها وارد شده است. اقدام چند روز قبل یک تروریست مزدور در تلاش مذبوحانه جهت به خاک وخون کشاندن نمازگزاران عزیز شهرستان چابهار آن هم در سنگر دشمن شکن نماز جمعه که با هوشیاری مردم واقدام به موقع دلاور مردان بسیج عقیم ماند بهترین گواه بر این مدعاست. ضمن محکوم نمودن این جنایت تروریستی به روح بلند دو شهید والا مقام این حادثه شهیدان سرافراز آسوده و بزی که با اهداء خون شان از وقوع یک حادثه فاجعه آمیز جلوگیری نمودند درود می فرستیم وبه اطلاع مردم عزیز وهمیشه در صحنه می رساند صبح امروز یک شنبه ۳۰/ ۷/ ۹۱ سه تن از عوامل وابسته به گروهک تروریستی که در حوادث گذشته به ویژه انفجار مسجد جامع زاهدان وحادثه تاسوعای شهرستان چابهار نقش مستقیم داشتند پس از محاکمه ودادرسی عادلانه و با انجام تشریفات قانونی به اتهام محاربه وافساد فی الارض به اعدام محکوم وحکم آنها در مراجع عالی قضایی کشور به تایید رسیده است، در زندان مرکزی زاهدان به دار مجازات آویزان وبه سزای اعمال ننگین خویش رسیدند.

اسامی معدومین بدین شرح است:

۱ یحیی چاری زهی فرزند رستم

۲ عبدالجلیل کهرازهی فرزند رسول

۳ عبدالباسط ریگی فرزند محمدرضا

بدخواهان خفاش صفت بدانند هوشیاری مردم عزیز ونیروهای امنیتی، انتظامی وسربازان گمنام امام زمان (عج) استان اجازه اقدام تروریستی به آنها نخواهد داد وهمانگونه که در چند مورد اقدام اخیر ناکام مانده اند بحول وعنایت پروردگار همچنان در انجام چنین اقدامات جنون آمیز ناکام خواهند ماند و استان سیستان وبلوچستان در سایه نظام اسلامی همچنان راه پیشرفت وعمران و آبادانی را خواهد پیمود. دستگاه قضایی استان نیز با چنین اقداماتی در برخورد قاطعانه با عوامل مخل نظم وامنیت ومزدوران استکبار جهانی وتسریع در صدور اجرای احکام وحدود الهی مصمم تر وقاطع تر خواهد شد».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد