مقالات پزشکی

مقالات پزشکی

مقالات پزشکی

مقالات پزشکی

۱۵ سال اختلاف سنی، زن را روانه دادگاه کرد

۱۵ سال اختلاف سنی، زن را روانه دادگاه کرد


۱۵ سال اختلاف سنی، زن را روانه دادگاه کرد










زنی در دادگاه گفت: شوهرم چون ۱۵ سال از من بزرگتر است، فکر می کند رفتارهای من بچگانه است و همیشه با داشتن چنین تفکری من را تحقیر کرده است؛ به طوری که اعتماد به نفسم را از دست داده ام. دیگر نمی توانم با او زندگی کنم.









زنی در دادگاه گفت: شوهرم چون ۱۵ سال از من بزرگتر است، فکر می کند رفتارهای من بچگانه است و همیشه با داشتن چنین تفکری من را تحقیر کرده است؛ به طوری که اعتماد به نفسم را از دست داده ام. دیگر نمی توانم با او زندگی کنم.

این زن ۲۸ ساله با حضور در دادگاه خانواده خطاب به قاضی گفت: ظاهرا هدف همسرم از ازدواج با من تربیت کردنم بوده است.

وی ادامه داد: زمانی که زندگی مشترکمان را شروع کردیم ۲۱ سال داشتم و فکر می کردم چون شوهرم ۱۵ سال از من بزرگتر است، من را درک خواهد کرد اما دقیقا همین اختلاف سنی زیاد باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی در زندگی مان شد.

زن جوان افزود: وقتی زندگی مان را شروع کردیم من به دلیل کم سن بودن، هیجانهای خاصی در رفتارم داشتم. از همان ابتدا شوهرم می خواست من را تربیت کند و مانند ناظم های مدرسه مرتب به من امر و نهی می کرد.

وی با بیان اینکه شوهرم خود را عقل کل می داند، اظهار کرد: شوهرم فکر می کند که در مورد تمام موضوعات اطرافش اطلاعات دقیقی دارد و از همه چیز باخبر است اما او مانند طبل توخالی است و فقط صدای بلندی دارد.

این زن جوان مدعی شد: از زمانی که با شوهرم ازدواج کردم مرتب احساس حقارت می کنم. او همیشه مقابل دیگران من را تحقیر می کند و حتی چندین بار من را بچه خطاب کرده است.

وی گفت: دیگر نمی خواهم چنین احساسی داشته باشم. در این مدت به دلیل رفتارهای همسرم اعتماد به نفس خود را از دست داده ام و همیشه فکر می کنم که تمام رفتارهایم اشتباه است.

این زن جوان خاطر نشان کرد: خواهان طلاق و دریافت مهریه ۱۱۰ سکه ای خود هستم.

به گزارش ایسنا، رییس دادگاه ضمن شنیدن اظهارات زن، به دلیل عدم حضور مرد حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد